Στην Εικόνα 4 παρατηρούμε ότι το σημείο επαφής βρίσκεται ανάμεσα στους δύο ρόλους και ισορροπεί πρακτικά ανάμεσά τους καθ' όλη τη διάρκεια της τεχνικής. Στο σημείο αυτό εφαρμόζεται και από τα δύο μέρη η ελάχιστη δύναμη επαφής η οποία όπως έχουμε αναλύσει προέρχεται από το βάρος των σωμάτων τους.
Πρακτικά ο nage αλλάζει τη κατεύθυνση της ενέργειας του uke στην κάθετη διεύθυνση. Αμέσως μετά την επαφή και οι δύο ρόλοι έχουν την αίσθηση ότι στηρίζονται σε ένα σταθερό σημείο (= το σημείο επαφής) χωρίς καμία πρόθεση να εφαρμόσουν κάποια πρόσθετη δύναμη πάνω σε αυτό (να τραβήξουν ή να σπρώξουν).
Με αυτή την αίσθηση ο nage μετακινεί το σώμα του uke περιστρέφοντας τους γοφούς του (Εικόνες 5 έως9) χωρίς τη παραμικρή χρήση μυϊκής δύναμης. Η ενέργεια αυτή μεταφέρει αντίστοιχα το σώμα του uke ενώ η πορεία του σώματός του από ένα σημείο και πέρα είναι καθοδική.
Καθώς εξελίσσεται η τεχνική το σώμα του uke ισορροπεί πάνω στο σημείο επαφής τοποθετώντας κατάλληλα το σώμα του ώστε το βάρος του κορμού του να εξισορροπείται από το βάρος του ποδιού του που ανεβαίνει αντιδιαμετρικά (Εικόνες 7 έως 9) έχοντας κατά νου ότι το σώμα του (κορμός και το ένα πόδι) να βρίσκονται πάντα σε μια ευθεία. Με άλλα λόγια ο άξονας του σώματός του παραμένει σε μια ευθεία.
Όταν ο κορμός του περάσει ένα κρίσιμο σημείο (ΕΙκόνα 9) τότε το βάρος του τον οδηγεί προς τα κάτω όπου και ολοκληρώνει την τεχνική με ένα ukemi.